Νέα- Ανακοινώσεις

19/4/2024
 
Για μια ακόμα σχολική χρονιά το Κέντρο μας, πραγματοποίησε για τους μαθητές της ΣΤ τάξης του 5ου Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου πρόγραμμα, με θέμα «Γυμνάσιο Ερχόμαστε!», βασισμένη στο υλικό των Κέντρων Πρόληψης Ζωργάφου και Καλλιθέας- Μοσχάτο- Ταύρος, το οποίο ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024. Το πρόγραμμα διάρκειας 7 δίωρων συναντήσεων έχει στόχο, να εκφράσουν οι μαθητές σκέψεις,...
 
19/4/2024
Το Κέντρο μας, ανταποκρινόμενο σε κάλεσμα συνεργασίας του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου πραγματοποίησε ανοιχτή συζήτηση με τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου, με θέμα «Διαδίκτυο, αυτός ο άγνωστος κόσμος», την Δευτέρα 8 Απριλίου 2024. Στόχος της συζήτησης ήταν οι γονείς να μπορέσουν να αναγνωρίσουν τους...
 
10/4/2024
 
Το Κέντρο μας ανταποκρινόμενο σε αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ερμιονίδος πραγματοποίησε μια βραχεία παρέμβαση για μαθητές με θέμα «Ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση μου», την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024. Η παρέμβαση έχει στόχο την καλλιέργεια θετικής εικόνας εαυτού και την αντιμετώπιση του άλλου με σεβασμό. Επίσης στοχεύει στην αναγνώριση και έκφραση των...
 
10/4/2024
Το Κέντρο μας ανταποκρινόμενο σε αίτημα της Εκπαιδευτικής Κοινότητας του Γυμνασίου Κρανιδίου, υλοποίησε τέσσερις βραχείες παρεμβάσεις με θέμα «Διαχείριση των συγκρούσεων μας» διάρκειας δυο  μαθητικών ωρών η κάθε μία. Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν για τα μαθητικά τμήματα Α4, Α3 και Β2 την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 και  Β1 την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, οι μαθητές, που συμμετείχαν,...
 
2/4/2024
 
Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Άργους πραγματοποιήθηκε μια ακόμα βραχεία παρέμβαση, διάρκειας δυο ωρών, για τους μαθητές του Α2 μαθητικού τμήματος, αυτή την φορά, με θέμα "Διαχείριση των συναισθημάτων μας", την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024. Στόχος ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν την σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, ώστε να περάσουμε στην...
 
2/4/2024
Στα πλαίσια της εφαρμογής προγραμμάτων που υλοποιεί το Κέντρο μας, στην Πρωτοβάθμια Σχολική Κοινότητα, ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, για τους μαθητές των ΣΤ1 και ΣΤ2 μαθητικών τμημάτων ένα πρόγραμμα, με θέμα «Γυμνάσιο Ερχόμαστε!», βασισμένη στο υλικό των Κέντρων Πρόληψης Ζωργάφου και Καλλιθέας- Μοσχάτο- Ταύρος. Το πρόγραμμα διάρκειας 7 δίωρων...
 
21/3/2024
 
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό Σχολείο Τολού, ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024, πρόγραμμα με θέμα «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω, είμαι εγώ» για τους μαθητές της Β τάξης. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με...
 
21/3/2024
Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Άργους πραγματοποιήθηκε μια βραχεία παρέμβαση, διάρκειας δυο ωρών, για τους μαθητές του Α1 μαθητικού τμήματος, με θέμα "Διαχείριση των συναισθημάτων μας", την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2024. Στόχος ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν την σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, ώστε να περάσουμε στην αποδοχή και την...
 
21/3/2024
 
Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024, ένα ακόμα Βιωματικό Εργαστήριο για γονείς παιδιών, που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο Αρχαίας Επιδαύρου. Το εργαστήριο πραγματοποίησε τις συναντήσεις του στο χώρο του Νηπιαγωγείου και είχε διάρκεια 5 δίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις. Στόχος ήταν να επεξεργαστούμε το θέμα της ανθρώπινης επικοινωνίας, εστιάζοντας σε αυτήν με τα παιδιά μας, αλλά και με...
 
14/3/2024
Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το Γυμνασίου Ερμιόνης υλοποιηθήκαν τρείς ακόμα βραχείες παρεμβάσεις για τους μαθητές των Β2, Γ1 και Γ2 μαθητικών τμήματων της σχολικής μονάδας, την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024, με θέμα «Οι εξαρτήσεις στη ζωή μας». Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές μέσα από συζήτηση να επεξεργαστούν θέματα που σχετίζονται με τις εξαρτητικές συμπεριφορές, όπως τις αιτίες που...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 9 από 68 Επόμενο Τέλος