10/10/2018
Στα πλαίσια των παρεμβάσεων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υλοποιήθηκε βραχύχρονο πρόγραμμα δυο συναντήσεων (4μαθητικών ωρών) «Μαθαίνω να αντιστέκομαι …μπορώ να επιλέγω» στους μαθητές της Α τάξης του Γυμνασίου «Νέο Σχολείο».
Στόχος της παρέμβασης ήταν, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά να αναγνωρίσουν τους τρόπους λήψης απόφασης και αντίστασης στην πίεση των συνομηλίκων καθώς...
|
4/10/2018
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, το Κέντρο μας συμμετείχε στην ομιλία για γονείς που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, με θέμα «Σχολικός Εκφοβισμός- Από την πρόληψη στην αντιμετώπιση», την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018.
Στόχος ήταν να αναδειχθούν θέματα που σχετίζονται με το συγκεκριμένο ζήτημα, όπως οι ρόλοι των...
|
1/10/2018
Το Κέντρο μας ανταποκρινόμενο στο αίτημα των Εκπαιδευτικών του 1ου Γυμνασίου Ναυπλίου, υλοποίησε την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018 Βιωματικό Σεμινάριο με θέμα «Συζητώντας για τον έφηβο».
Οι εκπαιδευτικοί κατέθεσαν τους προβληματισμούς και τις δυσκολίες στην επικοινωνία και την διαχείριση των έφηβων μαθητών τους και αναζήτησαν αποτελεσματικούς τρόπους επίλυσης των δυσκολιών που προκύπτουν...
|
24/9/2018
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Ελπίδα Ζωής», θα πραγματοποιήσει Βιωματικό Εκπαιδευτικό σεμινάριο, βασισμένο στο υλικό «Ο Πυξιδούλης και Η Πυξιδούλα», για παιδαγωγούς από τους Παιδικούς Σταθμούς Π.Ε.Αργολίδας.
Το υλικό «Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα», είναι ένα εγχειρίδιο πρωτογενούς πρόληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας (του...
|
19/9/2018
Και για την φετινή σχολική χρονιά 2018-2019, το Κέντρο μας σχεδίασε βραχείες παρεμβάσεις για τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων οι οποίες είναι.....
1) “Μαθαίνω να αντιστέκομαι …μπορώ να επιλέγω”
♦ Τρόποι λήψης απόφασης και επιλογής
♦ Αντίσταση στην πίεση των συνομηλίκων
♦ Ανάληψη προσωπικής ευθύνης και προστασία εαυτού
Για τους μαθητές των Δ’,...
|
19/9/2018
Και για την φετινή σχολική χρονιά 2018-2019, το Κέντρο μας σχεδίασε Βραχύχρονα Προγράμματα για τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων, τα οποία είναι......
1) “Διαδίκτυο, αυτός ο … άγνωστος φίλος μας”
♦ Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
…μέσα κοινωνικής δικτύωσης
…συνομιλία με αγνώστους
…αξιοπιστία πληροφοριών
…παιχνίδια
♦ Διαδικτυακός εκφοβισμός
♦ Υπερβολική ενασχόληση με το...
|
15/7/2018
Στα πλαίσια των καλοκαιρινών δράσεων που διοργάνωσε για άλλη μια φορά το Κέντρο μας, 23 αγόρια και κορίτσια που τελείωσαν τις Δ’ & Ε΄ τάξεις του Δημοτικού συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήρι με τίτλο « Τώρα που μεγαλώνω και αλλάζω».
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση σε μικρές ομάδες, παιχνίδια ρόλων, κατασκευές …μοιράστηκαν σκέψεις,...
|
12/7/2018
Ολοκληρώθηκε στις 26 Ιουνίου το βιωματικό καλοκαιρινό εργαστήρι για παιδιά που έχουν τελειώσει την Α΄ και Β΄ τάξη δημοτικού, με θέμα «Ο Εαυτούλης και η Εαυτούλα».
Στο εργαστήρι συμμετείχαν 20 παιδιά τα οποία μίλησαν για τον εαυτό τους, γι’ αυτά που τους αρέσουν και που δεν τους αρέσουν, γι’ αυτά που μπορούν να κάνουν και γι’ αυτά που θα ήθελαν να κάνουν, γι’ αυτά που τους δυσκολεύουν και γι’...
|
11/7/2018
Όταν ακροβατώ πάνω σ’ ένα τεντωμένο σχοινί και αναρωτιέμαι, που ανήκω; Στο Δημοτικό ή στο Γυμνάσιο; Πως νιώθω; Τι με κρατάει όρθιο και τι με ρίχνει; Τι σκέφτομαι, τι ελπίζω, τι εύχομαι τι και ποίον φοβάμαι, με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω; Θα με ακούσει, θα με καταλάβει;
Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα μοιράστηκαν 14 παιδία που μόλις τελείωσαν το Δημοτικό Σχολείο στο καλοκαιρινό εργαστήριο...
|
9/7/2018
Στα πλαίσια των δράσεων του Κέντρου μας, για μια ακόμα χρονιά διοργανώθηκαν καλοκαιρινές δράσεις βιωματικού χαρακτήρα για παιδία εκτός σχολικού πλαισίου.
Η ομάδα με θέμα «Τι μας ενώνει …τι μας ξεχωρίζει», που ολοκληρώθηκε στις 4 Ιουλίου, λειτούργησε με 19 παιδιά, που έχουν ολοκληρώσει της Γ και Δ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Μέσα από τις συναντήσεις διαχειρίστηκαν θέματα όπως η...
|