Νέα- Ανακοινώσεις

16/4/2019
 
Το Κέντρο μας ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Γυμνασίου Ερμιόνης, για την υλοποίηση παρεμβάσεων στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας 15 Απριλίου- 19 Απριλίου 2019, και  έτσι πραγματοποιήθηκαν τρεις βραχείες παρεμβάσεις- συζητήσεις,  για τους μαθητές όλων των τάξεων, με θέμα «Οι εξαρτήσεις στη ζωή μας». Η κάθε βραχεία  παρέμβαση – ανοιχτή συζήτηση, με τους μαθητές, που η διάρκεια της ήταν ...
 
11/4/2019
Το Κέντρο μας συμμετείχε για μια ακόμα φορά στην διεξαγωγή της «Πανελλήνιας έρευνας στο σχολικό πληθυσμό για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες εξαρτητικές συμπεριφορές - Έρευνα ESPAD 2019», που υλοποιήθηκε την περίοδο Φεβρουάριος - Απρίλιος 2019. Ειδικότερα, στην Αργολίδα, που την ευθύνη οργάνωσης της έρευνας και χορήγησης - συλλογής των ερωτηματολογίων  είχε το Κέντρο μας,...
 
11/4/2019
 
Στα πλαίσια των προγραμμάτων που αφορούν στην Β’θμια εκπαίδευση, το Κέντρο μας φιλοξένησε μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Σερρών. Οι μαθητές συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μπροστά …στα δύσκολα» με στόχο την εκμάθηση τεχνικών επίλυσης προβλημάτων και λήψης απόφασης. Η επίσκεψη τους ήταν μια πολύ ευχάριστη στιγμή που μας έδωσε την ευκαιρία να μοιραστούμε, να επικοινωνήσουμε,...
 
10/4/2019
Το Κέντρο μας συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις στο μαθητικό πληθυσμό και την συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου, ολοκλήρωσε το βραχύχρονο πρόγραμμα «Τα μαγικά φίλτρα στη ζωή μας», για τους μαθητές της Ε τάξης. Το πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε στις 4 και 10 Απριλίου 2019, έχει διάρκειας 2 δίωρων συναντήσεων. Έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από θέματα εξαρτήσεων και...
 
10/4/2019
 
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το  Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου, υλοποιήθηκαν δυο ακόμα βραχύχρονα προγράμματα, με θέμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», για τους μαθητές των Α και Β τάξεων αντίστοιχα. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό...
 
10/4/2019
Στα πλαίσια εφαρμογής βραχύχρονων προγραμμάτων στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αδριανού, οι μαθητές της ΣΤ τάξης, συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ένα βήμα πριν το Γυμνάσιο» το οποίο στηρίζεται στο υλικό «Γυμνάσιο ερχόμαστε!!!» των Κέντρο Πρόληψης Ζωγράφου και  Κέντρου Πρόληψης «Σταθμός» Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε τρεις δίωρες συναντήσεις, στις 28 Μαρτίου ,3 και 9...
 
5/4/2019
 
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το  Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, υλοποιήθηκε ένα ακόμα βραχύχρονο πρόγραμμα, με θέμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», για τους μαθητές της Γ τάξης, αυτή την φορά, στις  28 Μαρτίου, 2 και4 Απριλίου. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα,...
 
3/4/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Άργους το Κέντρο μας, πραγματοποίησε μια ακόμα βραχεία παρέμβαση με θέμα «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές του Β1 μαθητικού τμήματος, αυτήν την φορά,  την Τετάρτη 3 Απριλίου. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί. Στη συνέχεια όρισαν τον...
 
2/4/2019
 
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 6ο  Δημοτικό Σχολείο Άργους, υλοποιήθηκαν δυο ακόμα βραχύχρονα προγράμματα, με θέμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», ένα για τους μαθητές των δύο τμημάτων της Α τάξης, στις  27,29 Μαρτίου και1 Απριλίου. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να...
 
1/4/2019
Το Κέντρο μας στα πλαίσια των εκδηλώσεων, που στόχο έχουν την ευαισθητοποίηση της Ευρείας Κοινότητας, διοργάνωσε την Παρασκευή 29 Μαρτίου, Ημερίδα με θέμα «Παραβατικότητα Ανηλίκων: Οικογένεια, Σχολείο, Γειτονία», με ομιλητή των καθηγητή Εγκληματολογίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών,  Γιάννη Πανούση, στο Πολυχώρο Φουγάρο, στο Ναύπλιο. Η παραβατικότητα των...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 57 από 68 Επόμενο Τέλος