Νέα- Ανακοινώσεις

6/3/2024
 
Το Κέντρο μας, ανταποκρίθηκε στο αίτημα του 2ου Λυκείου Άργους και υλοποίησε μια ανοιχτή συζήτηση με τους μαθητές των τριών τμημάτων της Β τάξης, την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024, με θέμα «Εξαρτήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα …εστιάζοντας στο αλκοόλ». Η παρέμβαση, διάρκειας 2 ωρών, είχε στόχο οι μαθητές μέσα από συζήτηση να επεξεργαστούν θέματα που σχετίζονται με τις εξαρτητικές...
 
6/3/2024
Το Κέντρο μας ανταποκρινόμενο στο αίτημα της Εκπαιδευτικής Κοινότητας του Γυμνασίου Κουτσοποδίου και του Δημοτικού Σχολείου Ινάχου, ολοκλήρωσε, δια ζώσης, στο χώρο του Κέντρου ένα Βιωματικό Σεμινάριο με θέμα «Ενδυνάμωση στον παιδαγωγικό ρόλο των Εκπαιδευτικών», διάρκειας 2 τρίωρων Εργαστηρίων, την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024 και την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024. Οι συμμετέχοντες μέσα από...
 
1/3/2024
 
Το Κέντρο μας συνεχίζοντας την συνεργασία με το 2ο Λύκειο Ναυπλίου πραγματοποίησε δυο βραχείες παρεμβάσεις με θέμα «Ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση μου», την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, για τους μαθητές των Α1 και Α2 μαθητικών τμημάτων. Η κάθε βραχεία παρέμβαση διάρκειας δυο μαθητικών ωρών έχει στόχο την καλλιέργεια θετικής εικόνας εαυτού και την αντιμετώπισή του άλλου με σεβασμό. Επίσης...
 
1/3/2024
Συνεχίζοντας την συνεργασία μας με το Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, πρόγραμμα με θέμα «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω, είμαι εγώ» για τους μαθητές της Α τάξης. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση...
 
1/3/2024
 
Την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις μιας Ομάδας Εφήβων εντός σχολικού πλαισίου με μαθητές του Γ3 μαθητικού τμήματος του 3ου Γυμνασίου Άργους. Κατά την διάρκεια των 7 δίωρων συναντήσεων οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν, να σκεφτούν και να μοιραστούν θέματα που τους απασχολούν. «Μαθαίνοντας να παίρνουμε αποφάσεις»...
 
1/3/2024
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου πραγματοποιηθήκαν δυο βραχύχρονα προγράμματα, διάρκειας δυο ωρών για τους μαθητές της Β τάξης και του Γ1 μαθητικού τμήματος, με θέμα "Διαχείριση των συναισθημάτων μας", την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024. Στόχος ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν την σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, ώστε να περάσουμε...
 
26/2/2024
 
Συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, το Κέντρο μας υλοποίησε πρόγραμμα, διάρκειας 7 δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων, με θέμα «Διαδίκτυο …αυτός ο άγνωστος φίλος μας», για τους μαθητές της Ε τάξης του Δημοτικού Σχολείου Δαλαμανάρας, το οποίο ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση, παιχνίδια κ.α., τα παιδιά...
 
26/2/2024
Το Κέντρο μας ανταποκρινόμενο σε αίτημα του Γυμνασίου Νέας Κίου υλοποίησε και για τους μαθητές του Β2 μαθητικού τμήματος το πρόγραμμα «Κάπνισμα; Όχι εμείς!». Το πρόγραμμα διάρκειας επτά δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024, βασίζεται στο υλικό «Κάπνισμά; Όχι εμείς!», προσαρμοσμένο για της ανάγκες της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας. Οι μαθητές...
 
23/2/2024
 
Μια ακόμα βραχεία παρέμβαση- ανοιχτή συζήτηση για γονείς, πραγματοποίησε το Κέντρο μας, με θέμα «Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι», μετά από αίτημα της σχολικής κοινότητας του 4ου Νηπιαγωγείου Άργους, την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου  2024. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν για τα όρια και τους κανόνες που θέτουν στα παιδιά τους, τις συνέπειες που ορίζουν, το πόσο...
 
12/2/2024
Το Κέντρο μας, ανταποκρινόμενο σε κάλεσμα συνεργασίας του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Άργους και σε συνέχεια δράσης που πραγματοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ τάξης, πραγματοποίησε ανοιχτή συζήτηση με τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών των ΣΤ και Ε τάξεων του σχολείου, με θέμα «Διαδίκτυο, αυτός ο άγνωστος κόσμος», την Δευτέρα...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 11 από 68 Επόμενο Τέλος